Monday 30 May 2011

hadeh

hadeh
asal breakfast je sakit perut
tp kalau x mkn nti lapo
cene nk wat keje
kalau bgn lmbt ye la buleh brunch saje
ni idak
8am udah keluar g opis
mne nk tahan kalau 12pm baru mkn
hadeh

naek gunung baru sedar yg aku gayat
masok opis baru sedar yg aku xleh breakfast
ape ni ape ni
hadeh.


hadeh skli lagi untuk wifi usm
mcm hampeh
apehal x bg aku update blog plak
mcm la aku nk update salu-salu
kalau aku rajen naip je baru aku nk update
or i have something in mind that i wanna share
tp wifi usm telah menghancussskan idea aku
nk tgk drama korea online pn kejap2 disconnect
sakit hati.

naseb baek ade roommate sementara yg haru-biru
so xde la boring sgt night life di usm nih
thanks busuk
kak ifa, atiq n kak mira jgk. :)


ps: kaklong,kamu makin buyat kn?rindu saye x?mst rindu kan...hahaha

No comments:

Post a Comment