Friday 29 July 2011

siapa yg lagi kuat merajuk?

based on title entry ni mst ramai nk jawab girl la kan yg kuat merajuk?
eh hello, bukan semua girls kuat merajuk or senang merajuk ok.
as for me, kuat merajuk tu bergantung pada individu tu sendiri.
x kisah la dia tu a girl or a guy.

aku ni girl, tp xde la nk merajuk2 sgt.paling koman pn buat2 merajuk.saje nk test tahap kemerajukan aku tu menjadi ke x..haha.and maybe merajuk tu boleh switch ke word "kecil hati" or maybe "terasa hati" or bahasa mudahnye, "sentap".

btw,aku setuju ngan kata-kata zakiah ramle dlm blognye.. (sye tolong promote blog kamu ni...komisen?hehe)
click ntok besaukan..
ermmm.skang pn aku dh mula nk jadi cenggitu.dari aku dok pulun pujuk tp dok wat x makan pujuk mula la aku nk bengang then stop pujuk. ok lagi kalau aku stop pujuk je,kalau aku continue bengang aku and lempiaskan kat org yg menggedik merajuk tu?lagi haru.

perempuan mmg sinonim dgn aktiviti2 merajuk ni. mmg aku akui la.tp ade gak guys yg suka jugak ngan aktiviti ni. maybe nk test market jugak kot...whether kemerajukan mereka itu akan berjaya or not kot...who knows~ so jgn la pelik sgt kalau terrrkawan or terrrrcouple ngan lelaki yg kuat merajuk. just korang jgn la kuat merajuk jugak. kang sape nk pujuk sape? tepuk dahi,fikir la sendiri..~~


ps: kaklong and oppa,sye kuat merajuk dgn kamu-kamu saje..hehe. :P

4 comments:

  1. sye nak test skill memujuk bile dah kawen jek la, aci?? hahahahaha :p opppa????!

    ececehhh... promote eh? kemaen suweett taw. haha

    ReplyDelete
  2. hahaha..kamu kne asah bakat dlu skang.so sila pujuk sye salu2..hahaha.eh,sye x kuat majok lah..hahaha.oppaaaaaa????teetttttt~ nti kita stoli moli ek..hehehe :P

    sye mmg suuweeettttt...kamu saje x sedar selama ni.sobsss~

    ReplyDelete
  3. mrapu jsa.....

    ReplyDelete
  4. blog ni mmg ntok merapu pn...

    ReplyDelete