Friday 26 August 2011

bila ke-emo-an melanda


assalamualaikum.
hari ni sesi bercerita+luahan rasa dgn adek aku, si kimi itu. orang laen kalau nk luahan rasa mesti dgn bestfriend, dgn mak/mama/ibu/mummy/umi or maybe dgn boypren mereka. tp bg aku, aku ag senang cite kat adek aku. because he is a great listener. and bukan takat tadah telinga je but dia bg comments sme..and sometimes, bg advice same. selalu sesi luahan rasa ni masa dlm kete la. sepanjang jalan mesti bukak mcm2 ceritera. disebabkan skang ni dia study kat selangor, jarang2 balek, maka aku kumpul2 segala stoli-moli ber-tan-tan untuk diceritakan bila budak ni balek. last night dia balek. aku pegi amek kat jetty butterworth around 1.30 am dgn mama. then disebabkan aku tdo b4 that smpai pukul1, maka perut suda bunyi2. so stop mkn kat aidiy's. pagi2 buta mencekik chicken chop. mmg terbaek..haha.tp bukan aku la, budak tu yg mkn. aku dh makin bulat, x bole mkn berat2 lewat2 mlm/pagi. *konon insaf la. padahal curik jugak chicken chop kimi tu*

"trust nobody, trust yourself"
ni la respon kimi ntok kisah2 ceritera aku sepanjang hari ni. yup, trust nobody. but in my life, ade la certain people yg aku percaya. budak ni extreme sgt x percaya sape2..huu~
tapi kan, ape guna percaya someone that will turn u down? yg akan betray u when he/she feels to do so? so just get rid of those people yg x gunakan kepercayaan yg diberi dgn sebaik mungkin.

i may smile, but my smile may be a fake smile. but don't worry because i still can give u a fake smile. if i can't even give u a fake smile, then just back off.

erm..one more thing yg lately aku buat. bila aku emo sgt2, bila aku rasa down sgt2, aku akan send msg kat orang2 yg aku syg soalan ni: "(nama org itu) syg aku x? aku rasa orang2 yg aku msg tu penting dlm hidup aku. so aku nk tau aku ni penting x dlm hidup depa. sekian.



ps: kaklong, sye senyum2 bce msg kamu smlm. hehe.. :)
ps2: oppa x dpt msg sbb xmo kaco oppa shopping..if not, u will get one too.. :)
ps3: x msg adek sbb segan...... *blushing*

2 comments:

  1. kamu sangat nakal okeee... mencciiiii! isy. koktel dapat sikit jek nt sebab kamu nakal! :p

    ReplyDelete
  2. hoh! tade tade! nk koktel 2x la kalau mcm tu... :P
    ps: bukan nakal tapi manja.hehe..

    ReplyDelete