Sunday 21 August 2011

kad raya yg ada ucapan hari raya

hahahaha..tajuk ntah pape jeh. tp aku suka. blog aku so sukati la nk boh tajuk ape kn?

kad raya ni kre old school keh? bg aku, kad raya ni special. sbb kalau korang nk anto kad raya, korang kne beli kad yg ada ucapan hari raya+setem. byk effort yg perlu ditaburkan..byk la jugak cz lepas beli of course la nk kne tulih. kalau nk tulih kne pk nk tulih ape..mau time pegang pen tu tp tatau ape mau tulih, x ke kne pegang pen tu pusing2 sikit sambil garu2 kepala..eh, mcm pengalaman sniri je...huuu~

add on: kalau nk kasi kad raya, kne tau address. mne ble pakai maen hentam je boh address mne2. tp kalau dh sekelas or jiran sebelah x payah la gigih sgt nk amek address pos bagai.

last year kak fasha kasi kad raya. aku dh tulih 1 kad nk balas tp tak terrrrrkasi. dh setaun kad tu. nk kasi taun ni tp aku xde pulak address kak fasha. plus aku letak kad tu dlm file dlm stor kat saujana nuh...huu.maap ujung rambut sampai ujung kuku kaki ye kak fasha....

eh, actually nk cite aku dpt kad raya dr sorang budak sengal.hahaha.. tacing aku baca content kad tersebut. kad cantek punye pulak. bukan katun2...dh besar dh hg ye...hahaha. paling x tahan ayat first: Dear sepet.
okeh.aku sorang je kan yg sepet...mata hg kan buuulat bersinar-sinar bak rembulan. =.="
and ayat kedua paling x tahan: (nama beliau) yg hensem.
erk...hensem kah?hahahhaa! :PP

btw, thanks a lot. nti aku balas. tp xtau la nk send guna merpati ke gagak.hg tunggu je okeh.kalau x dapat nti tunggu blek usm aku kasi..tp hg kne mai induk..hahaha.


siap sent guna pos laju..terkejut aku..haha.first time dpt kad raya xde setem. patutnye sampai semalam tp adek aku x kasi pn kat aku. dia letak mne tah.tadi baru kasi..few minutes lepas tu aku post something kat wall hg. so hg tau la kan kul bape aku baca kad raya hg..haha.


okeh. dh panjang aku ngarut.
penat naip. penat angkat2 1 roll tikar getah tdi.maen sukat2 hampar ruang depan yg agak luas tu. naseb baek ruang tu je..si gemok tu x blek so kami2 para wirawati je la yg buat. oh,si gemok tersebut ialah adek bongsu aku. maybe lepas ni x gemok dh kot. sbb hari-hari mkn nasi+ayam+air milo je bukak posa. kasihan. sape suruh belajar jauh2..naseb baek aku dok usm je..dekat..huuu~

ok dh nk stop. selamat berpuasa hari ke 21! :)

ps: akak still tunggu kad raya dr adek akak yg shuweet ni..till then, xmo buat entry pasal kamu ag..hehe. :P

No comments:

Post a Comment