Wednesday 17 August 2011

lisa surihani, yusri, shaheizy sam?

assalamualaikum. :)

hari ni 17 Ramadhan. bersamaan 17 Ogos. bersamaan public holiday sempena Nuzul Quran.tapi aku tetap keje sbb ketiga-tiga orang lam office ni -aku,kak suzi,bos x igt yg hari ni cuti. sbb nye masing2 x tgk calendar. maka public holiday kitorang postpone jadi jumaat ni..huhuu~ tp best jugak sbb cuti straight 3 hari. yeay! boleh la tido puas2 3 hari...erk, tdo tdo tdo je yg aku pk...huhu.

hokeh. back to title. xpenah-penah aku nk tulis pasal artis, pasal gosip2 bagai..tp hari ni mcm nk tulis cket pasal 3 org artis yg bernama seperti di tajuk.sila baca tajuk entry..hee.

actually, yg aku boleh come out with this topic ialah sebab aku mimpi lisa surihani pg tdi b4 bgn nk pegi keje. entah mcm mne la boleh mimpi si lisa comel ini...tp ok jugak...just aku mimpi dia ckp mau kawen dgn yusry..tp yusry xde dlm mimpi aku. so do shaheizy sam. and actually shaheizy sam xde kaitan langsung dgn mimpi aku ni tp aku nk letak jugak nama dia..sebabnye, aku suka tgk mamat ni berlakon. beliau sgt comel, and sweet, and comel, and sweet, and comel. ok. dah.

later later in bulan berapa aku xtau, akan kuar 1 cerita baru shaheizy sam with lisa surihani.tajuknye mcm nama shaheizy sam- S.A.M. (Saya Amat Mencintaimu) well, tgk tajuk je pn dh boleh tau ni cerita cinta. cerita romantik. cerita jiwang karat2 berapa puluh karat punya pn xtau la. tp aku mcm nk tgk je cerita ni sbb in this movie, shaheizy sam kawen dgn lisa..mst sgt comel! xdpt tgk lisa kawen betul2 dgn sam di alam realiti, tgk di alam movie pn jadi lah. even tgk pictures mereka2 pose ntok movie ni pn dh ase mcm sepadan+comel saje..*mood jiwang..lalalaa

tgk pics kat bwh ni...comel x? padan x? sweeeeetttt x?? *mata berkilau-kilau*

tinggi pn lebih kurang je...hehee

comel.kek tu comel..haha

aiseh...spoil. nmpk sam bunnnncet cket. =.=

*sweet*

ok.sudah..kang aku dok melayan jiwang aku ni sampai habes office hour.taaaa~

ps: dear shaheizy sam, i'm looking forward for SAM. don't break my heart okeh! *mcm la shaheizy sam baca blog aku...hahaha*

No comments:

Post a Comment