Friday 23 September 2011

campur aduk

oh, mengapakah wifi usm sangat kedek ngan aku? nk update blog pn x kasi. naseb baek wifi kat umah dh kembali ok. berguna jugak ade abg yg pandai bab2 tenet2 computer2 nih.huhuu~

setelah sekian lama x meng-up-date, banyak benor cerita yg terpendam. tp bukan segalanya yg akan terluah. :)

1. minggu konvo
yeaaaahhh! ade class sejam sengah je rabu mlm. hari and waktu laen xde class. bergolek sakan aku hari-hari. tp xde la bergolek sampai ptg. sbb ptg2 pegi melepak dekat tapak konvo. buang duet.hahaha.

2. belated birthday celebration
yeaaaaaahhhhhh sekali lagi! waktu yg ditunggu telah tiba. kaklong mengsponsor belated birthday celebration aku bersama cik rumate beliau. gambar akan diupload kemudian. ade lam camera cik rumate ag.
menu: 6 bijik cupcakes yg sangat comel + cocktail ala atas gunung
lokasi: bilik kaklong & cik rumate
waktu: after midnight
special sgt birthday celebration ni sbb segala surprise yg kaklong nk kasi x menjadi gara-gara beliau pewaii akibat menjaga gerai KRU dgn begitu lama.kasihan beliau. maka birthday girls yg sediakan segala menu. x pernah dibuat org, budak yg nk diraikan yg sediakan segala. tp best la sbb x pernah dibuat org..hahaa.
kaklong, walaupun hanya peluk-peluk, cupcakes yg sye bwk dr tapak konvo ke saujana, cocktail yg disediakan khas oleh sye & cik rumate kamu, everything means a lot. thank you so much for your intention. x perlu makan mahal-mahal, celebrate ajak ramai-ramai, baling-baling tepung telur lari-lari bagai pn sye dh ase happy. thanks. thanks a lot. thanks untuk memori ini. even kita baru kawan x sampai setahun, but u make me feel like we're sisters. sila jaga sye ye. kamu kan kaklong..hehee :P

3. budak kecik datang induk
xnk yeaaaahhh. sbb budak kecik ni datang induk tp x belanja aku. eh, ade. belanja cendol.huhu. datang induk siap bawak geng ag. dgn adanya kupu, long dan shah, maka meriah lah booth itu. dan diselangi aku, atiq, kak ifa dan kiah.hahahaha. abaikan orang laen. sbb aku x kenal. ade la dua tiga orang ag aku kenal tp not so close. budak kecik, kita pegi jalan-jalan nti okeh. kalau ajak makan kang hg dok mintak seoul garden, big apple dunkin  donut je. selera ngalahkan anak menteri. nape x mintak TGI sme? chilli's ke? last-last aku belanja eskrem kat tapak konvo je.padan  muka..hahaa. btw, thanks for coming. kalau x, mst aku boring giler berguling dlm bilik je. and thanks sebab wat aku happy bergelak sakan saje.


nk upload gambo. tapi ade dlm camera cik rumate kiah ag. x perlu gambo pn xpe. segalanya tersemat di hati. :)


life is so meaningful when you're surrounded by people that you love and those who love you sincerely.
                                                     -iqen-

2 comments:

  1. jangan buat ayat touching bole x? sye piap kamu nt! benciiii~

    -sye yang allergic jiwang karat tapi hati ade taman :p wekkk-

    ReplyDelete
  2. hahaha..tu baru sikit lah. :P
    kalau ayat touching kamu sye xleh lawan.taman mekar dlm hati kamu.nti izinkan sye petik bunga sejambak dua ntok kasi mse kamu grad ek..hehehe

    ReplyDelete