Friday 25 November 2011

topic utama: JANGAN TUNJUK SANGAT YG KAU TU BODOH

sorry la topic utama ni straight forward sgt.


kalau kau x suka aku, aku x kisah.


sebab aku pun x suka kau.


jgn igt kau ramai gang, aku alone, aku nk dgr segala ckp kau yg penuh dgn ayat-ayat biadap, maki-maki, lucah-lucah tu.


hey, kalau kau x leh nk come out dgn idea yg berguna, jgn nk sangkal idea org je.


aku kasi idea, kau sangkal, ckp belakang. then bila pegawai re-explain apa yg aku ckp, ade pulak kn kau nk sangkal?


guna otak lah.


aku tau aku xde pangkat. aku bukan exco. aku bukan pengarah projek ke hape. tp aku one of this committee. and even u don't welcome me, i don't mind, cause i did this because my FRIEND ask for my help.


belajar professional sikit.


belajar hormat org walaupun org tu kecik and x berpangkat.


kalau aku x professional, igt aku nk mengadap muka kau tiap-tiap minggu?


lagi baek aku blek umah dari ngadap muka kau la wei.


aku tulih banyak2 pun macam la kau nk baca kan?


tp aku peduli ape, aku punya blog. kalau kau baca, aku x happy mana pun. just puas hati je dpt lepas geram.


ps: ini entry lepaskan geram. mintak maap atas kekasaran bahasa. bahasa kasar hanya akan keluar bila berdepan dgn org yg kasar dan bangang. utk orang2 yg sye syg, sye xkn berkasar dgn anda. jgn isau.

8 comments:

  1. meluat ngan manusia yg x reti hormat manusia laen..huhu

    ps: laksamana perasan jugak misschubby ade melawat blog laksamana ek...hehee :P

    ReplyDelete
  2. Mesti la perasan...dah lama kot tw..dari mase pimpin lg...

    ReplyDelete
  3. eh..ye ke?camne ble tau? huhu..

    ReplyDelete
  4. kunun stalker terhebat la ek.. :P

    ReplyDelete
  5. mane ader..cume melawat je la~

    ReplyDelete
  6. hahahaha...baeklah pelawat. anda dialu-alukan ke sini selalu..hehe :P

    ReplyDelete