Sunday 25 December 2011

campur aduk

assalamualaikum.
16jam di rumah, and kembali ke usm.
well,umah dekat. so blek kejap je sudah la.
kalau dok umah,mmg jgn harap la aku nk study.
blek umah smlm bwk blek baju nk basuh few helai,pastu lupa bwk blek cleanser.
oh, i don't have extra cleanser tinggal kat umah sbb nye blek umah pn sebulan sklli, xpyh la nk beli extra tinggal kat umah. mcm x perlu. haha.
mama lah, kalut suh blek sbb besan dia bwk mai durian byk. xde sape nk mkn.
BANYAK la sgt bila aku blek tgk ade 4 biji je. gigih nk aku blek jugak tgh2 malam.
mentang2 la dia kenal napi, ble je soh napi angkut aku blek jugak.
mandatori.

oh, besok dh senin. bermakna bermula lah study week.
tp dlm entry b4 this, aku ckp nk start study pagi ni. tp.....
hahahaa. seruan mama utk pulang.
maka start la besok.hahaha..
this time,aku tamau buat schedule.
nk study je ape yg aku nk..sbb kalau wat schedule pn mne pnah ikut.
dh 4 sem punya study week ade schedule, tp xde nye aku follow sebijik2.
so this time around, just go with the flow..lalala~~

terasa sonok bila dpt penuhi kemengidaman kawan.
cian dia, nk sgt makan durian.
naseb baek ade org bgtau.
and now,aku pulak ngidam.
tu la, sape soh mata meliar sgt.
nmpk subway, teringin subway.
oh,cannot. queensbay itu sangat jauh.
-____-''

kaklong masih berbahagia di cheras.
cik rumate beliau pn.
maka, duduk la diam2 study dlm bilik sniri.
xpayah pegi menempek blk org..huhu~

nk cari notes.
okbai.

11 comments:

  1. nanti i dengan cik rumate balik u datang menempek eh eh? hehe

    ReplyDelete
  2. laksamana: err..ntah la.dh lost count.hahaha.

    kiah: xmo.majok sbb kamu dua org tinggalkn sye kat sini sorang2. :(

    ReplyDelete
  3. dh byk kali sgt ngidam..hehee.tp baru 2x ade org tunaikan.yg laen sniri pegi cari tunaikn.. :P

    ReplyDelete
  4. subway?beknye org 2?lagi satu pe yg ngidam org tunaikan 2?

    ReplyDelete
  5. Bgs tol la org yg blnje 2 kn..

    ReplyDelete
  6. erk..haha.bagos la..x sampai hati tgk adek dia ngidam lama2 kot..hahaha

    ReplyDelete