Monday 5 December 2011

X-HOLE, done!

Alhamdulillah.
done with my last outdoor activity for this semester.
and next semester, not sure what i gonna join cz of the practical thing.
congrats nanex, good job. :)

X-HOLE 2011
new experiences, memories, gua yg cantik, kawan baru, baju busuk, stokin basah, poncho yg merimaskan, muka yg burn sedikit padahal trekking kejap saje dlm hutan, and tekak yg masih sakit.
perjalanan ke perlis dekat 5 jam.
bus lambat, aircond yg x sejuk, tdo kejap2 terjaga sbb macam lama sgt dlm bus.
tp x kisah sbb hati excited sgt nk sampai sana.
and perjalanan blek ke penang almost 7 hours.
hujan sepanjang jln, aircond bus sgt sejuk sampai aku msok dlm sleeping bag. syakrawi pn sme. terpelosok dlm sleeping bag mcm dok dlm kepompong..haha.
12.15 am sampai usm.
singgah blk kaklong, lalu tdo kat sane sbb mls blek blk yg hanya few steps down there..huhuu~

apapun, x-hole seronok and menarik!
teringin nk caving lagi.
and teringin nk msok gua yg lebih mencabar..sbb kali ni punya xpdc la the only xpdc yg x injured langsung.
no lebam-lebam luka-luka. pacat saje.
serius berlungguk pacat kat camp site + dlm gua.
kecik-kecik kurus-kurus pulak tu.
even dh pakai stokin pun pacat gatai nk gigit. hampeh punye pacat.


baju pink. mmg aku errr saje pas tgk baju ni. -__-

syakrawi di dalam kepompong.haha
begitu jua diriku..huahua

trekking to pintu gua.
yg landing itu pengarah projek.

lokman and ya yg x reti duduk diam.
kemey pn same. and itu ncik ipin.

ramai-ramai tunggu sorang-sorang lepas dr kawasan yg sempit.

selekeh + selebet. i don't mind.

ncik ipin pengiring kitorang yg cool. sedang bertapa 2 saat. haha

ini photographer. kemey. makaseh budak!

i love outdoor.
sebab boleh busuk-busuk, selekeh selebet, tudung senget-senget.
x perlu cantek-cantek.
pakai saje ape yg ada.
kalau xde, x pyh pakai ape-ape..hehe
sebab tu smlm aku pakai kain batik ke hulu ke hilir.
seluar trek basah. tinggal jeans saje.
mls nk pakai jeans di kala hujan mencurah-curah.
kat yong-yap dlu pakai kain batik kejap saje..huhu
x kisah lah pakai ape pn.yg penting enjoy activity tu. :)

ps: busuk selebet nanges pn ade org suka? hairan.

4 comments: