Tuesday 13 December 2011

yeah, berderet!

monday: test preservation prof.azhar
tuesday: test processing dr.cheng
wednesday: test lab 4 lecturer punya combine soalan
thursday: test psiko yg mmg buat aku psiko

berderet test minggu depan. roommate aku ckp padan muka sebab minggu ni dia dh berderet test, aku dok rilek2 buat lab report sambil jeling2 tgk secret garden  next week turn aku pulak. kena sedas padan muka. =.=
oh, secret garden ni amek dr LONG. makaseh. dah lme amek, dr awl sem, mse minggu konvo yg beliau datang sini dlu. tp terperuk je dlm hard disk ni. kesian dia, maka aku pun tgk lah. masalahnye, kalau aku dh start tgk drama korea ni, aku nk tgk laju2 bg cepat2 abes. tp aku bukan jenis yg forward2. aku tgk xde nk forward2, layan sungguh2 tp xde nanges2. x macho lah tgk drama korea nanges2 bagai..hahaha~


esok rabu. xde lab. bahagia! tp still ada byk keja yg aku pn xtau keja apa.
lab report x siap lagi. besok pg nk kena g anta. pastu, buat text speech.
dulu buat speech ntok org, ni nk kne buat speech ntok diri sniri pulak.
oh, minggu depan last dah.
nk masok study week sudah!
i'll be a free girl after thursday 22nd!
yeaaahhhhh!!!

No comments:

Post a Comment