Tuesday 17 September 2013

enough.

kenapa?
bila kau sayang, kau cari.
bila kau rimas, kau suruh aku pergi.
bila kau rindu, kau datang kembali.
apa kau ingat aku tiada hati?

sudah lah.
aku dah lali.
aku mau pergi.
biar tak sakit lagi.

mungkin, aku keras hati.
tapi, dah lama aku sakit hati.
cuma kau tak pernah ambil peduli.
hati ini, mana mungkin kau lihat apa di dalamnya.
mana mungkin kau tahu apa isinya.
mana mungkin kau faham apa kehendaknya.

sudah lah.
sudah lah mencari kembali.
sudah lah menagih lagi.
tak mungkin aku akan kembali.
tak mungkin aku mahu sakit lagi.

biarkan yang dulu berlalu pergi.
tak usah kejar lagi.
tak usah kenangkan lagi.
kerna tak akan kau dapat kembali.
maaf, hati ini tiada rasa lagi.



"appreciate what you have now, not what you had once"

No comments:

Post a Comment