Friday 1 November 2013

angan-angan

banyak sangat angan-angan dalam hidup aku ni.
entah kan tercapai ke tetap jadi angan-angan.

sakan berangan dengan cody, nk backpackers sama-sama p korea ker, beijing ker.... suatu hari nanti la kan.
tgk pay slip, mcm sakan jugak kena berjimat kalau nk capai angan-angan ni.
passport dah ada..valid lagi kalau nak pegi mana-mana sampai masok birthday ke-26.
kalau x sempat, nk kena renew la..kalau x pn, backpackers dengan hubby laa..haha.
*gatai*





i will, one day, make my dreams come true.



dalam hidup ni kena ada angan-angan, nak nmpk sopistikated cket, sebut angan-angan tu as CITA-CITA.
baru la ada matlamat, ada aim dalam hidup.
mungkin dengan menabung syiling-syiling baki belanja seharian dapat la sampai ke beijing satu hari nanti..who knows right?

baru mula kerja, baru nk bina tapak dalam hidup.
banyak nk kena settle.
banyak nk kena plan.
banyak nk kena fikir.
tak mengapa.
Allah tak akan bg sesuatu yg hamba-Nya tak mampu pikul.
bersyukur.
ada hikmah kenapa aku di sini.
bukan di Penang, dengan harapan dekat dengan family dan kawan-kawan yg aku syg.
tapi di Banting, yg aku rasa aku sorang-sorang. jauh dari semua tempat, jauh dari orang yg aku sayang.
tapi ada hikmah kenapa apa yang aku nak, masih tak dapat.
ada hikmah kenapa aku tercampak ke sini.
tak mengapa, aku belum nampak terang-terang hikmah tu.
mungkin jalan yg aku aturkan belum cukup kemas.
redha.


laen yg nk ditulis, laen yg ditaip. biar la melalut. dah lama x stay up mcm ni, tgk blog, tgk movies kat laptop, golek-golek atas toto..dulu selalu sangat dah buat. sekarang sorang-sorang, x sama dah.


kamu berdua di penang, baek-baek saja di sana.
panjat bj jgn loqlaq,makan jgn gelojoh, terbakaq tu sikit-sikit sudah la.

ada orang jauh yg merindu.
tp entah bila boleh ketemu.

salam sayang dari org jauh.
:')


if i make a wish list, i wouldn't know how many pages it would be..
because i'm just a normal girl, who keeps on dreaming, day and night.

No comments:

Post a Comment