Sunday 1 May 2011

post yg xde motif

thanks sgt2...u spoilt my mood.
mood aku sgt baek hari ni walaupn exam tdi jawab mcm hampeh
hey, aku dh malas la nk amek tau sal tu...
byk ag kan org laen?nape nk aku jgk?
then ungkit la aku x byk wat keje kn?
sbb..aku dh boring ok..
boring wat bnda yg sama.
i want to try new things
aku bkn jenis yg nk ngadap bnda yg sama till the end of my life kat usm ni.
so x perlu la nk ckp byk2.
aku ada keje laen ag yg ag byk benda nk pk.
hg ade tny ke pasal ape yg aku nk kne buat?huh~
sudah la...meluat.
bila aku dh x de hati nk buat something, obviously benda tu xkn aku wat dgn ikhlas.
aku mmg teruk kn? so what? do i care?huh~
sudah la ag skli. penat je type sal hg.

penat training. tp mst lagi penat nk naek yongyap itu.
oh kaki, oh bdn, oh tgn, oh hati and oh kepala otak,
sila kuat kan bahagian2 anda.
harus sgt kuat dan kuat.
baru panjat bukit jambul dh mengah2..cene nk panjang gunung yongyap???!
OMG~ sumpah aku takot.
kiah pn takot...tp cene ni?
dh semangat2 nk pengalaman baru nih...
xpe2..insyaAllah everything will be fine...aminn~

dh 1st may 2011...
6th may dh nk bertolak insyaAllah..
so ade few days left ntok training light2 and makan3.
and few days left for this semester.
alhamdulillah berjaya jgk abeskan sem yg penat ni.
tp xleh lawan 3rd sem (2nd year 1st sem)
mmg penat + tensi nk mampos.
at least sem ni penat ngan activity2 yg best and menyeronokkan.
so x kisah sgt la walaupn penat.
and the next activity yg bakal penat gila is X-YONGYAP
which is i've been waiting for so long.
hopefully everything will be extremely best cz ade la gak beberapa individu yg x berapa nk disenangi.
nk wat cene..aku ni manusia biasa. ade je manusia yg aku x bape nk berkenan. and i don't mind if u don't like me as well. tu hak kau. sukati kau la..
cm kasar jgk pakai kau kau ni..haha.salu asyik hang je..
blajo dr kaklong la nih ckp kau..lalala~

ok enough. dah ase lega sikit. aku ase cm blog ni tempat aku lepaskan kemarahan+kesedihan+kehappyan je.
but xde la aku nk lepas segalanya kat sini. x enak la gitu..huhuu~
mau tdo. teringin nk tdo awl. sok kne bgn awl..maybe awl la kot.
dah janji nk wat note microb ntok study group. kesian depa aku ni pemalas.
ok enough again.gudnite!

2 comments:

  1. owhhh
    blaja cakap kau dr klong eh?
    habis tuh,
    yg sye ni duk ckp hang hang loqlaq baloq pungkoq segala blaja dr sape?!
    HAHAHAHA
    :p

    ReplyDelete
  2. eh eh...ape ni?
    sabotaj sye kat blog!
    jatuh la reputasi sye!
    kantoi ngajo kamu ckp loqlaq!hahahahaa :P

    ReplyDelete