Tuesday 12 July 2011

mimpi yang sengal

sedang berlena-lenaan dengan bestnye...
tbe2 mimpi bertandang.
udah la seram,ngokngek pulak tu.
*ngokngek is something like sengal.and if u don't know what is sengal, pegi carik kamus dewan okeh.*
actually aku x igt sgt pasal mimpi ni.
yg part2 sengal je aku igt.
ade la 2 orang (manusia okeh),sorang laki,sorang girl.
aku xtau mereka2 ini buat salah pe sampai kne pancung.
maka mereka2 pn dipancung oleh pemancung.laki kalau x silap.
tgk2 je dh xde kepala.
tapi.....
they can talk maa!
bleh plak dok bersembang bagai.
aku pn x tau mai mne suara.
sgt mushkil.
and that pemancung asked them to pay him.
upah dia pancung mereka2 tu la.
nk smpai puluh2 ribu pulak tu.sgt demand.
okeh,pasni sila apply post pemancung.
gaji maaaasyukkk!

pastu pastu.....
mereka2 yg udah x...erk,sila phm sniri ye.
mereka2 tolong makcik tua yg turun dr kete.pimpin beliau g mne tah.
sgt ngokngek.
mata pn xde cene nk pimpin orang laen pulak?
tolong la mimpi logik sikit laen kali.
eh,xmo mimpi yg ganas2.buat tdo aku x tenteram je.

maka,aku pon post la kat fb sal mimpi ni.
tag budak2 ofis cz siang smlm mse keje kitorang dok ckp2 pasal potong kepala ikan.ade la sangkut paut pasal potong,xde kepala,kepala.
*walaupun objeknye ialah IKAN dan objek dlm mimpi aku ialah MANUSIA.*
dh tu,buleh pulak bos ckp 'laen kali b4 tdo baca yassin.kata skolah agama....'
erk...kalau ayat kursi aku bleh terima ag.
ni siap soh baca yassin.hadoi~

sudah.
aku tamau dh mimpi2 pelik2 ceni.
dh la dok lam bilik sorang2.
kang aku g ketuk jgk pintu blk rozi kat sblh aku ni pagi2 buta.
haisshhhh~


ps: kaklong.agak2 sye mimpi gini sbb bce blog kamu yg pasal mimpi cycling2 tu b4 tdo kot.ni sume gara2 kamu la ni..............

1 comment: